Sunday 3 June 2012

Minciunele

Ma gandeam sa scriu azi despre cum mananca de pe jos oamenii in general. Aici nu ma refer la impresia pe care o lasi prietenilor si apropiatilor ,ci la impresia pe care vrei s'o lasi lumii. Incep sa cred din ce in ce mai mult ca lumea nu mai stie sa recunoasca cacaturile pe care le face desi sunt impotriva credintei generale. Cautam sa mintim cu tot ce facem ca lumea sa ne accepte sau sa ne admire sau sa primim un rahat de like pe facebook. Acu e o moda cu check-in'ul. Ce e check-in'ul? E un rahat de obicei sa postezi pe facebook twitter google + ca esti in cur dupa usa aleragand pisici subdezvoltate. Dar ajungem si acolo mai detaliat. Sa incepem cu primul exemplu si anume muzica. Un exemplu ar fi ca eu ascult dubstep, si pe vremea cand era judecat ca muzica de sifilitici ascultam tot dubstep , si acum ca face lumea misto pe 9gag de muzica asta ascult tot dubstep. Si acu 6 luni imi zicea lumea " Cum poti asculta gunoiu ala ? Cum poti sa crezi ca rahatu ala e muzica buna?". E relativ simplu. Tie iti place morris boca linda mie imi place little dragon-twice. Si acum dupa 6 luni observ ca incepe lumea sa posteze dubstep pe wall, sa comenteze ca dubstepu e muzica buna, sa aprecieze per total muzica asta. Si eu acum ma intreb.....sa va bag pula intre falci de ipocriti penali sau sa ma pis pe voi de mincinosi. Ma gandesc ca e destul de simplu sa critici ceva ce nu intelegi asa ca n'o sa fac niciuna dintre ele. Acum ca am fost destul de elocvent cu exemplul asta sa trecem la urmatoru exemplu de minciuna sfruntata si anume citatele. Citatele postate pe wall in semn de inteligenta si superioritate au devenit o moda pe feisbuc si mai ciudat pentru mine citatele  postate ca descrieri la poze. Ce pula mea de legatura au?. Vezi un citat celebru langa o poza cu pizda facand plaja sau cu doi martalogi intr'o relatie mozolindu'se sau cu un prost contempland la flegma pe care a scuipat-o in fata scarii dar nu e prinsa in poza. Ma uimeste si sper sa se duca dracu moda asta ca e cretina. Filozofii, psihologii si in general oamenii inteligenti care au spus lucrurile alea nu le-au spus ca o copila cu 2 floci la pizda sa o puna ca descriere fara nicio legatura la o poza de facebook sau ca sa se foloseasca copii sa-si exprime superioritatea. Pun pariu ca in general oamenii care dau citate n-au citit lucrarea sau interviul sau cartea in care citatul a fost expus pentru prima oara si nu inteleg ca intr-un fel sau altul denigrezi memoria unui om inteligent cu rahatu asta de comportament. Cred ca sunt destul de clar si in privinta asta si o sa ajung la forma de miciuna cu care practic am inceput si anume check-in'ul.Si cred ca asta e in general o tampenie si nu e neaparat o miciuna ci un mod de a te lauda fara sa fii categorisit ca laudaros. Ai vazut vreodata pe facebook o chestie de genul "@piscina cu Gorgonela Ciufulici"si te-ai gandit "De ce pula mea face asta?. Eu am facut-o si n-am gasit decat un motiv.E o persoana stearpa ,depedenta de atentie si de apreciere si vrea sa stie lumea ceva despre ea desi lumii nu-i pasa. Si asta se prezinta in general la pseudo-vedetele de mana a 6-a de 15 ani cu nici cea mai mica idee despre faptu ca daca lumea te baga'n seama nu e asa de bine. Multe muste se aduna la cacat? nu credeti?Parerea mea e ca e inutil sa faci asta si ca-ti anulezi ca un tampit propria intimitate.Ultimul lucru pe care vreau sa-l discut sunt like-urile  si felul in care lumea incepe sa fie dependenta ca pe vremea hi5 cu commenturile. Cred ca ati patit de mai multe ori sa va fie cerut un like sau un comment prin mesaj pe facebook cu textul "da-mi ca-ti dau si eu".Personal le dau unfriend instant pentru ca imi provoaca un dezgust total, dar sunt si persoane care fac rahatu asta si nu inteleg de ce. Ce mama dracului obtii primind un like in plus? Iti sporeste aprecierea de sine? Crezi ca esti mai destept? Mai creativ? Crezi ca daca te milogesti la persoane sa-ti dea un like parerea ca esti un milog fara viitor o sa se schimbe? Iti dau eu raspunsu. Nu se intampla absolut nimic. Chiar nimic ,esti la fel de prost cu o notificare in plus. Parerea mea e ca minciunile astea sunt absolut inutile. Ai nevoie de aprobarea unor oameni care nu iti influenteaza viata si e absolut cretin sa te folosesti de minciuni doar pentru asta. Ar trebui sa incetam sa mai facem ce vedem la altii si sa incepem sa gandim ce scriem si ce spunem chiar daca e impotriva modei sau cu ea. Sper ca intr-o zi articolele astea sa foloseasca la ceva, dar pana atunci ne descurcam cu ce avem.Va multumesc ca-mi cititi aberatiile.KeePeR

2 comments:

  1. *little dragon-twice e una dintre piesele mele preferate .
    Asa .. sa incep , probabil o sa iti dai seama pe parcurs cine sunt, eventual imi poti da si un buzz ca sa dezvoltam subiectele ce le-ai insirat mai sus.
    Pseudo vedetele astea de 15,16 ani sunt doar niste fatuci ce si-au dat seama ca daca ai un decolteu atragi de la ghertzoi un like, 2 .
    Evident ca dupa prima poza cu un decolteu apare o a2a poza cu un cur dat inapoi ..ca sa para mai mare ca deh' are fata cu ce se lauda .
    Cat despre check in .. e ok atunci cand ai 1, 2 , iesi la o bauta cu colegi / prieteni si se trezeste unu sa ii eticheteze si pe ceilalti 10 :))) .. personal il compatimesc pe ala ce a tastat 10 nume .. whatever.. nu inteleg de ce iti bati capul cu astfel de chestii .. :))) daca n.ar fi ei .. n.am avea de cine sa mai radem :D

    ReplyDelete
  2. cea mai adevarata postare citita in ultima vreme..felicitari:)!

    ReplyDelete