Tuesday 6 November 2012

Pur si simplu gresit

Avand in vedere ca n-am scris pe blog de ceva timp , m-am gandit sa abordez in aceasta postare mai multe lucruri care sunt in centrul atentiei in momentul de fata si care pur si simplu mi se par mie inapte. Toata lumea alearga dupa moda si inteleg foarte bine asta, desi nu sunt de acord cu principiul. Totusi daca vrei sa mergi odata cu lucrurile la moda ar trebui sa te gandesti in primul rand daca lucrurile pe care le urmezi sunt in vreun fel tampite sau nu. Sunt lucruri la moda pe care eu personal nu le inteleg si pe care as vrea sa le vad disparute din viata cotidiana.
Primul lucru pe care il observ in fiecare zi indiferent de unde intorc capul sunt citatele alea a unor scriitori, actori, persoane pulbice vii sau moarte, filozofi, psihologi sau orice alt mort de foame care a zis un lucru bun la un moment dat. In primul rand nu le suport pentru ca trei sferturi din aia care le folosesc n-au nici cea mai mica idee contextul in care s-a spus lucrul ala sau daca are cea mai mica legatura cu ce se intampla in ziua de azi. Mai sunt citatele alea care incearca sa exprime cat de mult suferi dupa persoana iubita, lucrul care de altfel s-ar rezolva cu un mesaj simplu "ba mi-e dor de tine". Nevoia persoanelor de a-si exprima suferinta lor continua pe wall-ul de pe facebook e mai mult decat patetica si chiar ingrijoratoare. Daca e sa ma iau dupa cate citate de "suferinta" vad in fiecare zi pe facebook as zice ca am o lista alcatuita majoritar din persoane depresive sau cu tendinte suicidale.
A doua moda care mi se pare absolut inapta e aia cu scrisul gresit, cu caps-lock sau "estetic". "An viata mea", "Te IuBeSc", "BA CE FACI"  sunt putine dintre exemplele pe care le pot da, dar v-as plictisi prea mult cu expemple asa ca o sa trecem direct la ce-i important. Nu ai nicio scuza sa fii asa de prost in cat sa scrii an in loc in , nu-i nevoie sa scrii cu litere diferite un mesaj pentru ca nu e mai cul sau mai jmecher sau mai interesant si in niciun caz nu-i nevoie sa scrii cu caps-lock pentru ca vad oricum. Ma-ta ti-a cumparat computer cu tasta shift si caps-lock ca sa scrii o litera mare la inceputul cuvantului sau propozitiei ,nu ca sa fii taran obosit si s-o tii apasata tot timpul.
Al treilea lucru la moda despre care vreau sa vorbesc e nevoia tuturor de a-si etala ei prin pozele sau postarile de pe facebook cat sunt ei de "fumatori". Aici nu ma refer la cei ce fumeaza tigari ci la cei ce baga sare de baie si au trairi de filozofi. E mai ciudat ca de cele mai multe ori cei ce incearca sa se laude ca au bagat si-au "fumat" si asculta muzica underground si sunt "cool" sunt niste frustrati in nevoie de laba, intr-un grup plin de oameni de aceeasi speta care simt nevoia sa marturieasca tuturor cat sunt ei de "jmecheri" pentru ca nu sunt destul de relevanti. Sa fumezi nu te face fain ca persoana daca tu esti de cacat si nici nu te transforma brusc intr-o persoana mai agreabila. Esti acelasi om lipsit de idei si insipid cu sau fara droguri in tine , asa ca invata sa traiesti cu asta sau du-te si te mangaie singur in timp ce plangi in dus dupa ce ti-ai luat panica de la sare de baie.
Ultimul lucru despre care vreau sa vorbesc e moda aia inapta a fetelor de a-si impleti o suvita de par sau de a pune o bucata de material pe frunte de parca am traii cu totii in Grecia antica si nu-mi aduc eu aminte. Sunteti de-a dreptul penibile cand faceti asta si nu cred ca exista baiat pe planeta asta sa vada o femeie cu rahatu' ala pe frunte si sa zica "Wow, esti de-a dreptul frumoasa!". Stiu ca e la moda si vi se pare cul, dar v-ati gandit totusi ca aratati de parca v-a decapitat cineva ca pe Brancoveanu? Cand am vazut-o prima oara acum vreun an am zis ca e o chestie temporara si ca o sa dispara pentru ca oricum nu e ceva placut estetic, dar a ramas si a prins radacini si observ ca nu mai dispare. O sa fiu  sincer cu cele care fac asta si o sa le zic ca nu devin mai populare daca-si fac rahatul ala pe frunte si n-o sa devina brusc mai la moda. Banuind ca toata chestia a plecat de la vreo femeie populara o sa explic ceva poate intelege lumea. Daca esti irelevanta, dobitoaca, lipsita de idei si de-a dreptul plictisitoare nu te face sa fii interesanta o suvita de-a lungul fruntii sau hainele pe care le-a purtat Beyonce cand s-a sters la fund cu aur. Incearca sa schimbi ceva la comprtamentul tau si poate dupa or sa aiba efect si ceva schimbari estetice, pana la momentul ala o sa ramai la fel indiferent ca porti pe tine louis v sau un sac de rafie.
As aprecia mult ca lucrurile pe care le-am enumerat mai sus sa dispara treptat, dar sansele sunt minime. Totusi, dupa cum am mai zis, daca blogul asta reuseste sa faca macar 1 persoana sa se razgandeasca eu mi-am atins scopul si sunt multumit. Va multumesc ca aveti rabdare cu mine, avand in vedere ca nu scriu foarte des si va multumesc ca-mi ctititi aberatiile. Va salut cu respect.

1 comment: