Thursday 18 October 2012

10 Lucruri

La ultimul articol un amic mi-a spus ca ma plang tot timpul de lucrurile din jurul meu si ca n-am fost niciodata multumit de nimic. Pot sa zic cu sinceritate ca exista destule lucruri care ma multumesc in jurul meu doar ca cele care ma nemultumesc le depasesc pe acelea cu o superioritate covarstioare. E adevarat ca dupa ce imi cititi articolele concluzia ar trebui sa fie ca sunt o persoana depresiva. Totusi articolul de astazi e facut sa spulbere tot mitul asta care enunta ca eu nu sunt multumit de nimic. Pentru ca nu am o anumita definitie a ce ar trebui sa insemne multumit in ideea celui caruia mi-a zis ca sunt nemultumit o sa dau exemple care-mi trec mie prin cap indiferent de domeniul din care fac parte. Asadar sa purcedem catre lista mea cu multumiri.
1.Telefonul mobil. Sincer sa fiu nu stiu cat de in stare as fi sa functionez in ziua de azi fara telefonul meu mobil si nu pentru ca nu pot supravietui fara frumusetea lui in palma mea, ci nu pot supravietuii fara utilitatea lui. Daca ar exista o piatra sa faca ce face un telefon mobil as fi la fel de multumit. Iti dai seama cate drumuri dus-intors de la magazin ar trebui sa faci daca mama ta n-ar avea telefon sa te sune sa-ti zica, ca a uitat sa-ti spune sa iei branza sau struguri sau paine? Ar fi un infern. Sau atunci cand am nevoie sa dau urgent de o persoana si corpul decadent al acelei persoane reuseste cumva sa ma evite? Intr-adevar telefoanele vin cu anumite paradoxuri de rigoare, dar pana si alea ma amuza. Cum sa nu te amuze sa primesti bip cu numar ascuns sau un mesaj de la un numar necunoscut cu textul "cine esti?"?
2.Pizza. De cand a descoperit dobitocul de mine ca-i place pizza n-a mai lasat-o din mana. E probabil ca o sa mor din cauza ca ma ingras si o sa am probleme cu inima dar eu personal prefer sa mor fericit chiar daca mor mai devreme. Eu judec viata dupa calitate nu dupa cantitate , asa ca prefer sa mananc pizza oricand am ocazia pentru ca e o mancare buna si-mi face placere s-o mananc.
3.Din aceeasi categorie de lucruri daunatoare care imi fac placere fac parte tigarile. Nu pot sa-mi imaginez dimineata fata o tigara la cafea. As putea lejer fara sa am cafeaua, totusi tigara e imperativa. Toti or sa-mi zica acelasi lucru. E daunator tutunul si ai sa mor de la el. O sa dau aceeasi explicatie ca la pizza.
4.Cartile. Probabil unul din lucrurile care ma fac cel mai fericit in viata de zi cu zi . Ce e mai bun si mai interesant decat sa belesti ochii pe niste pagini atunci cand incerci sa te relaxezi? Mai ales cand activitatea asta iti dezvolta si creierul. Personal prefer cartile de istorie si filozofie dar in general orice carte buna o sa-mi atraga atentia.
5.Alcoolul. Probabil unul dintre cele mai daunatoare lucruri de pe pamant si totusi unul dintre cele mai binefacatoare lucruri de pe pamant. Castigator detasat la cauze de voma si sarcini neasteptate, alcoolul provoaca o placere dubioasa insotita ulterior de cuvintele " Nu mai beau niciodata!". Nu stiu exact ce proprietati are alcoolul dar sinceritatea care o aduce la suprafata e absolut incredibila si de asta e unul din lucrurile care ma fac pe mine sa fiu multumit.
6.Patul. Pentru mine unul din lucrurile care ma face sa fiu cel mai bine-dispus e un somn bun. Daca nu reusesc sa dorm bine nu sunt bine dispus si enervez pe altii, asa ca o parte importanta din viata mea de zi cu zi e patul. Patul moale si calduros atunci cand esti varza si nu mai poti nici sa-ti misto genunchii e una din placerile mele vinovate si unul din lucrurile care ma fac pe mine fericit.
7.Dusul. Nu cred ca e nevoie de argumente pentru faptul ca dusul ma face pe mine fericit. E de ajuns ca ma face curat si nu miros a cur transpirat dupa.
8.Pasta de dinti si gumele orbit. Sunt 2 pentru ca fac parte din aceeasi categorie si n-ar avea rost sa ocupe 2 spatii in articol. Pasta de dinti si gumele orbit sunt adevarate salvatoare in mii si mii de situatii in care ai vrut sa saruti o fata si-ti mirosea gura a cal. Principalul motiv pentru care ma fac pe mine fericit astea 2 e ca imediat dupa ce te speli pe dinti sau mesteci o guma orbit simti de parca te-a lovit inghetu' in gingii si mie personal imi place senzatia aia.
9.Internetul. E la urma listei pentru ca e unul dintre cele mai importante inventii care ma fac pe mine sa fiu fericit. N-as fi fost omul care sunt in ziua de azi daca n-ar fi existat internetul. N-as avea un loc unde sa aberez, n-as avea wikipedia sa aflu prostii care nu conteaza, n-as avea youtube ca sa ascult muzica fara s-o downloadez, n-as avea 4chan sa ma minunez de cat de ciudati sunt unii oameni si n-as avea facebook sa ma amuz si sa critic comportamente. Probabil asta e cel mai important lucru care ma face pe mine fericit.
10. Ultimul lucru care ma face pe mine fericit dar totusi care-mi face ziua buna indiferent de circumstante : Tate. Boobie, knockers, tatas, jugs, balcoane, plamani, aparatoare, suflet, dozatoare, perne sau orice alta denumire ar avea, pe mine ma fac sa zambesc indiferent de situatie si de starea de spirit. Lucru de care nu as putea indiferent sa ma lipsesc. As fi dispus sa renunt la toate in afara de internet pentru ele si probabil ca m-as descurca. Nu e nevoie sa va explic de ce ma fac asa de fericit, intelegeti si singuri daca sunteti baieti. Daca sunteti fete....o sa intelegeti oricum.
Astea sunt principalele 10 lucruri care ma fac pe mine fericit zi de zi. Ar mai fi cateva lucruri pe lista dar astea-s asa pe scurt primele 10 care mi-au venit in minte. As fi curios daca si pe voi va fericesc aceleasi lucruri in viata de zi cu zi. Pana cand o sa aflu parerea voastra, va multumesc ca-mi cititi aberatiile si va salut cu respect.
P.S: Am sarit muzica intentionat pentru ca subiectul ala merita un articol separat.

No comments:

Post a Comment