Thursday 27 February 2014

Friend fucking zone!

    Acum multi ani am cunoscut o fata in orasul natal. Era simpatica, nebuna, avea probleme...era fix ce trebuia ca sa te faca sa te simti tu superman. Au trecut ceva ani de atunci si reusesc sa analizez ca dupa ce mi-a dat cu sutu-n coaie la modul figurativ am ajuns s-o iubesc. Cine a citit aia si a zis ca-s nebun are dreptate. Dupa o seara candva acum multi ani in care mi-a zis ca am prea multa incredere in mine am ajuns sa ma indragostesc de ea. 
   Stiti cu totii sentimentul ala greu de pe suflet cand cineva iti pica cu tronc si nu ai exact motiv de ce. Asta mi s-a intamplat mie dupa seara aia. Am realizat ca nu conteaza cat ma zbat eu sa nu fiu de acord, dorinta aia launtrica de a sta in preajma ei e ca un magnet ce nu te lasa niciodata sa pleci. Deruland ceva multi ani inainte am iesit cu ea ieri seara. Stia ca-mi place de ea si si-a adus un flacau cu care voia s-o arda dubios in compania mea. M-am simtit ca un cacat timp de 3 ore dar am rezistat cu stoicism asaltului. Dupa 3 ore de indurat am plecat acasa si am cedat psihic, i-am spus lucruri false, cauzate exclusiv de nervi si ciuda. N-am fost niciodata in situatia asta in care sa renunt la absolut orice fel de ratiune pentru un lucru care n-o sa se intample niciodata, dar am renuntat acum. 
    Tind sa cred ca am fost impins de situatie catre marginea asta de prapastie dar totusi am zis ca ar trebui sa fiu sincer inainte sa plec macar pe blog daca nu in viata reala, m-am indragostit de ea acum 6 ani si lucrurile nu stau diferit in ziua de azi. Am renuntat la mandrie, orgoliu, gandire logica si absolut orice fel de simt de proprietate asupra propriei mele persoane pentru ea. M-am gandit ca o sa-mi foloseasca la ceva la un moment dat. Pana la momentul de fata s-a dovedit a fi in zadar dar nu regret. Absolut tot ce-o face pe ea sa ma urasca ma face pe mine un om mai bun. Din pacate pentru mine n-o sa ajung niciodata la stadiul in care sa fiu atat de bun incat sa o merit pe ea. M-am resemnat deja cu asta. Poate intr-o alta situatie lucrurile ar fi stat diferit, dar dat fiind domeniul meu de activitate si genul de oameni pe care ii uraste ea, eu n-o sa fiu niciodata mai mult de un fucking friend. 
     Am scris articolul asta pentru cei care se afla in situatia mea si stiu cam cum ma simt eu, nu schimbati nimic la ce se intampla, absolut tot ce va tine pe voi in friendzone va face sa fiti oameni mai buni pentru ca va forteaza intr-o situatie in care faceti schimbari desi nu aveti nimic de castigat. Va multumesc din nou ca-mi cititi aberatiile si promit sa revin curand cu un alt articol si-o conexiune la internet mai decent sa pot scrie mai mult de pe ea. Va salut cu respect!

No comments:

Post a Comment